VEČER SAMOSPEVOV (Slovenija)
Maja Krevs, sopran / Tilen Draksler, klavir / Ana Pavlov Pervanje, mezzosopran / Jan Pušnik, klavir
Poletje glasbenih večerov v muzeju.
KONCERTNI CIKEL GLASBENE MATICE LJUBLJANA
Uršula Jašovec (1986)
Božji otok (Cvetana Priol), noviteta
Kesanje (Cvetana Priol), noviteta
Ljubo Božje detece (Cvetana Priol), noviteta
Moje življenje (Cvetana Priol), noviteta
Tine Bec (1993)
V pustinjah zamorskih (Cvetana Priol), noviteta
Uspavanka (Cvetana Priol), noviteta
Kralj neba (Cvetana Priol), noviteta
Večer življenja (Cvetana Priol), noviteta
Diana Novak (1982)
Večerna himna (Cvetana Priol), noviteta
Z nami ostani, Gospod (Cvetana Priol), noviteta
Križani (Cvetana Priol), noviteta
Vladarju sveta (Cvetana Priol), noviteta
Lara Oprešnik (1997), Ocean
Lucijan Marija Škerjanc (1900–1973)
Pisma V (Alojz Gradnik)
Pesem III (Pavel Karlin)
Antonin Dvořak (1841–1904), Ciganske pesmi, op. 55 (Adolf Heyduk):
I. Má píseň zas mi láskou zní / Moja pesem mi zopet zveni po ljubezni
II. Kterak trojhranec můj / Oh, kako razkošen zven mojega triangla
III. A les je tichý kolem kol / In gozd je tih vse okoli
IV. Když mne stará matka / Ko me je stara mati učila peti
V. Struna naladĕna / Struna je uglašena
VI. Široké rukávy / Široke rokave
VII. Dejte klec jestřábu / Kragulju dajte kletko
Peter Iljič Čajkovski (1840–1893),
Šest romanc, op. 6
I. Net, tolko tot, kto znal (Samo tisti, ki pozna hrepenenje), (po J. W. Goetheju priredil Lev A. Mej)
II. Otčego (Zakaj), (po Heinrichu Heineju priredil Lev A. Mej)
Šest romanc, op. 25
I. Primirenje (Sprava), (Nikolaj F. Ščerbina)
S koncertom obeležujemo tudi 130. obletnico smrti Petra Iljiča Čajkovskega in 50. obletnico smrti Lucijana Marije Škerjanca.
Maja Krevs je po končanem študiju psihologije in uspešno opravljeni maturi iz glasbe študirala petje pri mentorici Piji Brodnik na Akademiji za glasbo v Ljubljani in tam junija 2018 tudi z odliko magistrirala. Bila je štipendistka Mestne občine Ljubljana za nadarjene dijake in študente nato pa tudi prejemnica prestižne študentske Prešernove nagrade za izjemne dosežke na koncertnih in opernih odrih. Dosega visoke uvrstitve na državnih in mednarodnih tekmovanjih ter redno nastopa doma in v tujini s širokim repertoarjem, ki zajema tako sakralno kot posvetno glasbo. Med njene vidnejše operne vloge spadajo: Grofica (Figarova svatba, W. A. Mozart), s katero je debitirala na odru ljubljanske Opere v okviru Opernega studia, Guvernanta (Obrat vijaka, B. Britten), Druga dama (Čarobna piščal, W. A. Mozart), Komornica (Macbeth, G. Verdi), Vrabec (Brundibar, H. Krása), Snežna kraljica (Snežna kraljica, M. King) in Agnes (Devica Orleanska, P. I. Čajkovski). Aktivna je tudi na pedagoškem področju.
Ana Pavlov Pervanje je študij petja zaključila na Akademiji za glasbo v Ljubljani. Kot solistka je nastopila v operah Sestra Angelika/Suor Angelica (G. Puccini), Čarobna piščal (W. A. Mozart), Pod svobodnim soncem (T. Kobe), Obrat vijaka (B. Britten), Nesrečni ljubimec (I. Kocen), Jolanta (P. I. Čajkovski) in v jazz operi Vojna in mir (L. Coryell). V letu 2017 je kot solistka sodelovala pri izvedbi Rekviema Iverja Kleiveja. Kot dodatna zboristka je leta 2015 nastopila v operi Carmen (G. Bizet) v SNG Opera in balet Ljubljana in v operi Glumači (R. Leoncavallo) v gledališču Madlenianum v Beogradu. Koncertno je nastopala v Sloveniji, Srbiji, Črni Gori, na Nizozemskem in Poljskem. V času študija je prejela več prvih nagrad na mednarodnem pevskem tekmovanju Lazar Jovanović v Beogradu, drugo nagrado na Tekmovanju mladih slovenskih glasbenikov in baletnih plesalcev (TEMSIG), leta 2016 posebno nagrado za izvedbo dela slovenskega skladatelja, leta 2022 pa še tretjo nagrado na spevSLAM tekmovanju za pianiste, pevce in skladatelje ter posebno nagrado in prvo nagrado na tekmovanju v Beogradu.
Tilen Draksler je diplomiral v razredu Tatjane Ognjanovič na Akademiji za glasbo v Ljubljani. Zaključil je podiplomski študij na Akademiji Franza Liszta v Budmipešti pod mentorstvom Laszla Baranyaya ter magisterij orkestrskega dirigiranja na Akademiji Karatina Gurska v Madridu pri mentorju maestru Georgeju Pehlivanianu. Svoje dirigentsko znanje je izpopolnjeval pri svetovno znanih dirigentih (Lior Shambadal, Cristóbal Soler, César Viana, Borja Quintas, Arturo Tamayo, Miquel Rodrigo, Tim Redmond, Morten Wensberg, Jon Malaxetxebarr, Mark Heron, Holger Speck), dalj časa pa se je izpopolnjeval tudi z Andrejem Ožbaltom. Dirigiral je že orkestrom, kot so Simfonični orkester Čajkovski, Berlinska Sinfonietta, simfonični orkester Symphony Capella of Russia, Orkester Slovenske filharmonije, Simfonični orkester RTV Slovenija, NC Royal Orchestra Manchester in res mnogim drugim. V letu 2022 je bil polfinalist prestižnega dirigentskega tekmovanja Sergeja Rahmaninova. Je ustanovitelj in idejni vodja Festivala Amadeo ter Orkestra Amadeo. Župan občine Celje mu je podelil priznanje za kulturne dosežke. Pri mnogih projektih asistira maestru Georgeu Pehlivanianu, poleg tega pa je tudi prvi orkestrski dirigent, ki ga podpira ustanova Gallus.
Jan Pušnik je po dodiplomskem študiju klavirja pri Hinku Haasu na Akademiji za glasbo v Ljubljani pri mentorici, mojstrici Dubravki Tomšič Srebotnjak leta 2022 zaključil še magistrski študij. V času študija se je izpopolnjeval pri Marianu Sobuli na ERASMUS+ izmenjavi v Krakovu, udeležuje pa se tudi mojstrskih tečajev pri priznanih profesorjih, kot so László Baranyay, Aleksander Serdar, Oleg Marshev, Ruben Dalibaltayan, Đuro Tikvica in Julia Gubaidulina. Sodeluje z več orkestri in komornimi zasedbami. Med mednarodnimi in državnimi tekmovanji, ki se jih je udeležil, velja posebej izpostaviti mednarodno tekmovanje Tomaž Holmar 2017, na katerem je kot prvi v svoji kategoriji osvojil drugo nagrado. S komorno skupino Quartet Four Characters je prejel zlato plaketo in prvo nagrado na državnem tekmovanju TEMSIG 2018, za izvedbo Griegovega klavirskega koncerta s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija v Slovenski filharmoniji pa tudentsko Prešernovo nagrado Akademije za glasbo v Ljubljani.
Brezplačne vstopnice, ki vam jih velikodušno poklanjajo Adria Media Ljubljana, GenLan in Essai & Acai, je mogoče prevzeti zadnjo uro pred dogodkom v Mestnem muzeju Ljubljana. Rezervacije niso mogoče.
V sodelovanju z:
Dogodek poteka v okviru 35. Mednarodnega festivala Imago Sloveniae in cikla Poletje v stari Ljubljani.