
Pregled izbranih del predstavlja ustvarjalnost Milana Goloba, slikarja, fizika in filozofa. Njegovo delo razkriva različne pristope, od malih slik s ponavljajočimi štirimi krogi, do slikarskih podob s poudarkom na besedilih in avdio video deli.
- Milan Golob_sporočilo za javnost (.docx)|
- MILAN GOLOB Ljubica Rafajlovič (1932-1958); 2009, olje / platno, 18 ×2 4 cm (.jpg)|
- MILAN GOLOB Zmago Jeraj (1937-2015); 2015, olje, / platno, 30 × 30 cm (.jpg)|
- MILAN GOLOB Arnold Böcklin (1827-1901); 2010, olje / platno, 27 × 19 cm (.jpg)|
- MILAN GOLOB Mina Schild (1878-1887); 2023, olje, / platno , 24 × 25 cm (.jpg)|
- Spletna stran razstave

Retrospektivna razstava predstavlja izbrana dela slikarja, kiparja in pedagoga, ki je uvedel svojevrstno intimistično smer v likovni umetnosti in sodi v niz spominsko posmrtnih likovnih razstav manj znanih del slovenskih avtoric in avtorjev.
- Izidor Urbančič_e-vabilo (.jpg)|
- Izidor Urbančič_plakat (.jpg)|
- Izidor Urbančič_vabilo glava (.jpg)|
- Izidor Urbančič_sporočilo za javnost (.docx)|
- Izidor Urbančič, To smo mi, 1958, olje les, 65 x 81 cm, Foto Ela Đekič (.jpg)|
- Izidor Urbančič, Mrtvi ptič,1958, les, 60 x 81 cm, Foto Ela Đekić (.jpg)|
- Izidor Urbančič, 1959, Črno sonce, olje / les, 55 x 70 cm © Ela Đekić. (.jpg)|
- Izidor Urbančič, Ženske na konjih, ok. 1990, glina, 19 x 23 x 6 cm - 28 x 23 x 6 cm, Foto Ela Đekič (.jpg)|
- Izidor Urbančič, Portret, Arhiv Miha Urbančič (.png)|
- Spletna stran razstave

Razstava, s katero obeležujemo 80. obletnico konca 2. svetovne vojne, predstavlja ključne dogodke v Ljubljani med okupacijo. Izpostavlja vsakdanje življenje prebivalcev med vojno, njihove osebne odločitve, nasilje okupatorja in organiziran odpor. Skozi zgodbe posameznikov razkriva težke dileme, s katerimi so se soočali v najtežjih časih, in obiskovalce spodbudila k razmislek o miru, vojni ter kulturi nenasilja – temah, ki ostajajo aktualne še danes.
- 05_Italijanska zastava na Nebotičniku_© Miran Pavlin (.jpg)|
- 06_»Današnja količina tobaka razprodana«_© Miran Pavlin (.jpg)|
- 07_Na drugi strani žice_© Mestni muzej Ljubljana (.jpg)|
- 04_Slovenska cesta med zračnim alarmom_© Miran Pavlin (.jpg)|
- 03_Plakati s podobama italijanskega kralja in fašističnega diktatorja_© Miran Pavlin (.jpg)|
- 02_Priprave na vojno_© Miran Pavlin (.jpg)|
- 01_Vojne njive v parku Zvezda_© Miran Pavlin (.jpg)|
- Sporočilo za javnost_1495 dni_Ljubljana med 2. svetovno vojno_23.04.2025 (.docx)|
- Spletna stran razstave

if walls could tell oz. ko zidovi spregovorijo je transnacionalni projekt düsseldorfskega umetnika Mische Kuballa, ki prevprašuje umetnostne in kulturne institucije glede njihove prepustnosti za širše družbene skupine in njihove ideje.
- Sporočilo za javnost_if walls could tell _11.4.2025 (.docx)|
- Copyright_Studio Mischa Kuball (.png)|
- Copyright_Nikola Rakita (.jpg)|
- Copyright_Kristina Bursać (.png)|
- Copyright_Nikola Rakita (.jpg)|
- Spletna stran razstave

Razstava predstavlja freske slikarja Josefa Mayrja, ki so jih leta 1947 sneli z ruševin dvorca Križ pri Komendi. Postavitev obiskovalca popelje v poustvarjeno podobo salona, v kasnejši literaturi imenovanega biljardna soba, ki so ga krasile Mayrjeve freske.
- Neznan slikar_Žanrski prizori III_202x62 cm_Mestni muzej Ljubljana_Foto Blaž Gutman (.jpg)|
- Neznan slikar_Žanrski prizori II_51 x 137 cm_Mestni muzej Ljubljana_Foto Blaž Gutman (.jpg)|
- Neznan slikar_Žanrski prizori I_203 x 76,5 cm_Mestni muzej Ljubljana_Foto Blaž Gutman (.jpg)|
- Josef Mayr_Alegorija vojne, Putto kot Mars_106 x 107 cm_Narodna galerija_Foto Janko Dermastja (.jpg)|
- Josef Mayr_Andrej Auersperg v bitki pri Sisku_230 x 320 cm_Mestni muzej Ljubljana_Foto Matevž Paternoster (.jpg)|
- Josef Mayr_Jesen (Bakh)_145 x 155 cm_Mestni muzej Ljubljana_Foto Blaž Gutman (.jpg)|
- Josef Mayr_Putto z lutnjo_62 X 73 cm_Mestni muzej Ljubljana_Foto Blaž Gutman (.jpg)|
- Josef Mayr_Putto z girlando_112 x 68 cm_Mestni muzej Ljubljana_Foto Blaž Gutman (.jpg)|
- Josef Mayr_Pomlad (Flora)_145 x 153 cm_Mestni muzej Ljubljana_Foto Blaž Gutman (.jpg)|
- Sporočilo za javnost: Okras biljardne sobe. Freske z dvorca Križ pri Komendi (.docx)|
- Spletna stran razstave

Večmedijska postavitev v Celju živeče japonske umetnice Keiko Miyazaki (1978) skozi osebno zgodbo prikazuje kompleksno prepletanje niti ljubezni in intimnih odnosov, vzpostavljanje partnerstva in družine v zahtevnih pogojih sodobnega potrošništva ter družbo, ki časti večno mladost in lepoto.
- Ljubezen ne plačuje najemnine / Love Can't Pay Us Rent © Keiko Miyazaki, foto Ana Straže (.jpg)|
- Ljubezen ne plačuje najemnine / Love Can't Pay Us Rent © Keiko Miyazaki, foto Ana Straže (.jpg)|
- Sporočilo za javnost (.doc)|
- Quadragenarian © Keiko Miyazaki, Galerija sodobne umetnosti, Celje, 2024, foto Tomaž Črnej (.jpg)|
- Quadragenarian © Keiko Miyazaki, Galerija sodobne umetnosti, Celje, 2024, foto Tomaž Črnej (.jpg)|
- V hudičevi luknji / In the Devil’s Hole © Keiko Miyazaki (.jpg)|
- Ljubezen ne plačuje najemnine / Love Can't Pay Us Rent © Keiko Miyazaki, foto Tomaž Črnej (.jpg)|
- Ljubezen ne plačuje najemnine / Love Can't Pay Us Rent © Keiko Miyazaki, foto Tomaž Črnej (.jpg)|
- Ljubezen ne plačuje najemnine / Love Can't Pay Us Rent © Keiko Miyazaki, foto Tomaž Črnej (.jpg)|
- Spletna stran razstave

Pregledna razstava ob 50-letnici umetnikovega ustvarjanja predstavlja likovna dela, slike izjemnih barvnih kompozicij velikega formata in objekte v gnezdu, ki jih je ustvaril v različnih časovnih obdobjih.
- Jože Marinč_E-vabilo (.jpg)|
- Jože Marinč_E-plakat (.jpg)|
- Jože Marinč_E-naslov (.jpg)|
- Jože Marinč_sporočilo za javnost (.docx)|
- Jože Marinč, Gnezdo, 2015, glina akril, 60 x 80 x 20 cm_Foto © Anžej Marinč (.jpg)|
- Jože Marinč, Dober dan, 2016, akril, les, 120 x 200 cm_Foto © Anžej Marinč (.JPG)|
- Jože Marinč, Mnoz╠îica, 2016. akril les, 120 x 200 cm_Foto © Anžej Marinč (.JPG)|
- Plasti sveta, 2003, akril les, 120 x 200 cm_Foto © Anžej Marinč (.JPG)|
- Spletna stran razstave

RAZSTAVA PODALJŠANA || Zora Stančič je uveljavljena vizualna ustvarjalka, ki skozi obsežen opus umetniških del sooblikuje sodobno slovensko likovno umetnost, raziskuje meje grafičnega medija in njegove vloge v sodobnem vizualnem jeziku. Avtoričina prva tako obsežna predstavitev v Mestni galeriji Ljubljana prinaša celovit izbor grafičnih likovnih del, usmerjen v raznovrstnost motivno-vsebinske pripovedi in poglobljenost v tehnično formalnem uresničevanju. Kustos razstave je dr. Sarival Sosič, ki postavitev umešča v širši kontekst sodobnih umetniških praks.
- Slikovno gradivo: Zora Stančič - Dobro, da pogledi ne puščajo odtisov, 2025. (.zip)|
- Sporočilo za javnost: Zora Stančič (SLO) (.docx)|
- Zora Stančič, Linozrezki, 1898–1996. (.jpg)|
- Zora Stančič, Rez, 2010. (.jpg)|
- Zora Stančič, Prva praska najbolj boli, 2011. (.jpg)|
- Zora Stančič, Oblike svobode, 2016. (.jpg)|
- Zora Stančič, Rute, 2016–2024. (.jpg)|
- Zora Stančič, Zunaj kroga, 2020. (.jpg)|
- Zora Stančič, Lepota je večna, 2020–2024. (.jpg)|
- Zora Stančič, Naročilo, 2022. (.jpeg)|
- Zora Stančič, Življenje v stolpu, 2023. (.jpg)|
- Press release: Zora Stančič (ENG) (.docx)|
- Spletna stran razstave

Razstava sodi v ciklus predstavitve umetnosti kiparstva umetnic in umetnikov, ki ustvarjajo z različnimi materiali in se izražajo v različnih tehnikah. Razstavljena najnovejša dela-objekti iz papirja, lesa in železa, predstavljajo ustvarjalnost Jiřija Bezlaja, enega vidnejših slovenskih kiparjev.
- Jiři Bezlaj_E-vabilo (.jpg)|
- Jiři Bezlaj_sporočilo za javnost (.docx)|
- Jiři Bezlaj_E-plakat (.jpg)|
- Jiři Bezlaj_E-naslov (.jpg)|
- Jiři Bezlaj, V ateljeju, 2025, Foto © Marko Tušek (.jpg)|
- Jiři Bezlaj, V ravnotežjih, 2024, papir, les, železo, 180 x 60 x 40 cm, Foto © Marko Tušek (.jpg)|
- Jiři Bezlaj, V ravnotežjih, 2025, Postavitev v Bežigrajski galeriji 1, Foto © Marko Tušek (.jpg)|
- Spletna stran razstave

Fotografije sodobne etiopske avtorice Aïde Muluneh (1974), polne simbolike, živahnih barv in drznih vzorcev, težijo k refleksiji in ozaveščanju. Fotografinja skozi izjemen vizualni jezik v svojih delih v ospredje postavlja pereče globalne teme, kot so neenakost dostopanja do vode, hrane ali izobraževanja ter zloraba moči, hkrati pa se zavzema za krepitev vloge žensk. Predstavljamo vam jo na razstavi Na robu pretekle prihodnosti, nastali v produkciji Fotografie Forum Frankfurt (FFF).
- Press release (.doc)|
- Helima, 2017, iz serije Oddaljeni pogled © Aïda Muluneh (.jpg)|
- Kompromis, 2017, iz serije Spomini na upanje © Aïda Muluneh (.jpg)|
- Nikoli nisi izvedela, 2019, iz serije Visoko leteča krila © Aïda Muluneh (.jpg)|
- Okovi omejitev, 2018, iz serije Življenje vode, ustvarjene po naročilu organizacije WaterAid in s podporo Fundacije H&M © Aïda Muluneh (.jpg)|
- Sai Mado, Oddaljeni pogled, 2016, iz serije Svet je 9 © Aïda Muluneh (.jpg)|
- Sij zvezd, soj lune, 2018, iz serije Življenje vode, ustvarjene po naročilu organizacije WaterAid in s podporo Fundacije H&M © Aïda Muluneh (.jpg)|
- V čemer ostajamo (Namibija), 2020, iz serije Pot slave, ustvarjene za Nobelov center za mir © Aïda Muluneh (.jpg)|
- Ye Buda Eyne, 2017, iz serije Spomin na upanje © Aïda Muluneh (.jpg)|
- Sporočilo za javnost (.doc)|
- Spletna stran razstave

Razstava arheoloških najdb, odkritih med gradnjo večnamenskega kompleksa Emonika, ki ne razkriva le preteklosti, temveč vzpostavlja tudi pomembno povezavo med zgodovino in prihodnostjo mesta. Tako kot je bila antična Emona pomembno urbano središče, bo Emonika v sodobni Ljubljani predstavljala novo stičišče življenja, kulture in inovacij.
- 01_ Oljenke iz arheološkega najdišča Emonika; foto: Borut Slokan (.jpg)|
- 02_ Zlat uhan iz arheološkega najdišča Emonika; foto: Borut Slokan (.jpg)|
- 03_Razstava Nova rimska odkritja pod Emoniko; foto_Žiga Intihar (.JPG)|
- 04_Oljenke iz razstave Nova rimska odkritja pod Emoniko; foto_Žiga Intihar (.JPG)|
- 05_Otvoritev razstave Nova rimska odkritja pod Emoniko; foto_Žiga Intihar (.JPG)|
- 06_Matej Draksler in dr. Bernarda Županek; foto Žiga Intihar (.JPG)|
- 07_Pál Forgács in Blaž Peršin; foto Žiga Intihar (.JPG)|
- Sporočilo za medije: Nova rimska odkritja pod Emoniko_25. 2 .2025 (.docx)|
- Spletna stran razstave

Rezbarski mojster Maks Bergant (1912–1996) je bil nadaljevalec starega rezbarskega izročila, ko se je znanje pod mojstrovim mentorstvom širilo na pomočnike in vajence. Obrti se je izučil v Kamniku pri mojstru Ivanu Klemnu, najgloblje pa ga je zaznamovalo in oblikovalo sodelovanje z arhitektom Jožetom Plečnikom.
- Sporočilo za javnost_Maks Bergant_Plecnik_31.1.2025 (.doc)|
- Foto_Bergant_Plecnik (.zip)|
- Spletna stran razstave

Mednarodno priznana in nagrajena fotografinja, fotoreporterka in videodokumentaristka Manca Juvan (1981) se v Galeriji Vžigalica predstavlja z dokumentarno-umetniško razstavo Dolina. Ta raziskuje vpliv industrializacije in industrijskega onesnaževanja v srednji Soški dolini v širšem kontekstu vsakdanjega življenja in lepote narave.
- Fotografija Mance Juvan iz multimedijskega projekta Dolina, Galerija Vžigalica, 2025 (.JPG)|
- Fotografija Mance Juvan iz multimedijskega projekta Dolina, Galerija Vžigalica, 2025 (.JPG)|
- Fotografija Mance Juvan iz multimedijskega projekta Dolina, Galerija Vžigalica, 2025 (.JPG)|
- Sporočilo za javnost (.pdf)|
- Spletna stran razstave

Dragica Čadež, ena bolj inovativnih slovenskih kipark in dobitnica letošnje Prešernove nagrade za življenjsko delo, predstavlja cikel objektov na razstavi z naslovom Zasloni. Avtorica je z izbiro tehnik in izvirnim pristopom zasnovala iz več sklopov sestavljene keramično – lesne kompozicije, ki povezane z galerijskim prostorom ustvarjajo vtis monumentalne celostne prostorske postavitve.
- Dragica Čadež_e-vabilo (.jpg)|
- Dragica Čadež_sporočilo za javnost (.docx)|
- Dragica Čadež, Zasloni, 2023, glina in les, prostorska postavitev v Bežigrajski galeriji 2, Foto Dragica Čadež (.JPG)|
- Dragica Čadež, Zasloni, 2023, les glina, Foto Dragica Čadež (.JPG)|
- Dragica Čadež, portretna fotografija, FOTO Aleš Rosa (.jpg)|
- Spletna stran razstave

Predstavitev grafičnega ustvarjalca, ki ustvarja likovna dela v različnih grafičnih tehnikah visokega tiska, kot so lesorez, linorez in visoki bakrorez. Miha Erič s tradicionalnim pristopom in svojevrstno izraznostjo združuje v svojem delu klasični grafični medij s sodobnimi pristopi. Njegove grafične podobe, ki s prepletom številnih črt, tekstur, senc in oblik ustvarjajo videz tenkočutno povedne zgodbe, nas popeljejo tako v svet realističnega kot tudi onkraj neznanega, v območje fantastičnega.
- Miha Erič_e-vabilo (.jpg)|
- Miha Erič_sporočilo za javnost (.docx)|
- Miha Erič, Izčrpanost. 2021, linorez, 100 x 70 cm, Fotoarhiv Miha Erič (.jpg)|
- Miha Erič, Kar smo skuhali, to bomo jedli, 2024, linorez, ročno barvani akvarel, 90 x 60 cm, Fotoarhiv Miha Erič (.jpg)|
- Miha Erič, Pričnikova panorama, 2019, linorez, 56 x 70 cm, Fotoarhiv Miha Erič (.jpg)|
- Ljudski Blues, Foto Zavod Orbita (.jpg)|
- Spletna stran razstave