Ljubljana
MGML

Razstave

Napovedujemo
Polona Tratnik
Polona Tratnik Égalité
11. 3. 2021–14. 4. 2021

V kontekstu pandemije Covid-19 so se nekatere države znašle v situaciji, ko se je bilo medicinsko osebje primorano soočati z vprašanjem pravične oziroma ustrezne razporeditve zdravstvenih virov. Za orientacijo glede ravnanja medicinskega osebja v okoliščinah krizne zdravstvene oskrbe so se oblikovali triažni principi in kriteriji za krizno oskrbo.

Napovedujemo
Ko gesta postane dogodek
skupinska razstava
Ko gesta postane dogodek
22. 4. 2021–20. 6. 2021

V sklopu razstave se predstavljajo: Anna Artaker, Nika Autor, Renate Bertlmann, Katharina Cibulka, Lana Čmajčanin, Magdalena Frey, Anna Jermolaewa, Roberta Lima, Polonca Lovšin, Dorit Margreiter, Ursula Mayer, Marjetica Potrč, Constanze Ruhm, Maruša Sagadin, Maja Smrekar, The Golden Pixel Cooperative

Napovedujemo
Polonca Lovšin
Polonca Lovšin Gibanje za javni govor
24. 6. 2021–22. 7. 2021

Projekt sodi v sklop samostojnih predstavitev slovenskih umetnikov. Polonca Lovšin bo v dokumentarni obliki in z obsežnim katalogom predstavila serijo projektov Gibanje za javni govor, ki jih je v preteklih letih izvedla v več mestih, in sicer v Mariboru, v Strasbourgu, Feldbachu, Kočevju in Ljubljani (v sklopu predprograma Cukrarne).

Napovedujemo
Saša Spačal
Saša Spačal MycoMythologies
21. 10. 2021–3. 12. 2021

Projekt sodi v sklop samostojnih predstavitev slovenskih umetnikov. MycoMythologies predstavlja serijo mitoloških zgodb, video esejev in strojev, s katerimi umetnica obravnava planetarni metabolizem, specifično pa vprašanje, kako lahko glive pripomorejo človeku pri razmišljanju o možnostih sodelovanja in povezovanja.

Pretekle razstave

Maja Smrekar
Maja SmrekarOptična motnja
24. 12. 2020–26. 2. 2021
Številni naravoslovni muzeji po svetu so v precepu, kako prilagoditi prikaz svojih zbirk novim smernicam in gibanjem. Ni naključje, da v času, ko se v javnosti krešejo mnenja med zagovorniki in nasprotniki dioram, pri čemer prvi menijo, da so tako ogrožene kot živali in ekosistemi, ki jih prikazujejo, drugi pa jih imajo za preživelo propagandno orodje imperialističnih sil, projekt Optična motnja Maje Smrekar oživlja prav obliko diorame.
Arjan Pregl
Arjan PreglOtroške slike
24. 9. 2020–6. 11. 2020
Vrste sodobnih slikarskih prijemov in praks, ki so povezani predvsem z ehom visokega modernizma, včasih opisujemo z nezavednim, kot transcendentalni prikaz »potlačenega smisla«. Pojem nezavednega in njegove izpeljave v polju likovnega mnogokrat burijo duhove in spodbujajo vprašanja o prikritem ter s tem dopuščajo vrsto interpretativnih piruet in teorij, pogostokrat naslanjajočih se na definicije sublimnega in abstraktnega.
Viktor Bernik
Viktor BernikHA, HA, HA!
3. 6. 2020–31. 7. 2020
Za ustvarjanje Viktorja Bernika je značilno predvsem dvoje: to, da se v svojih delih sklicuje na družbeno realnost in da v svojih projektih uporablja različne formalne rešitve. Sodobne družbe se loteva z igrivostjo in humorjem, in očitno je, da mu sorodna sproščenost omogoča tudi prehajanje iz polja slike v risbo, video, grafiko, pa tudi v prostorske postavitve, intervencije in dogodke.
Bojan Fajfrić
Bojan FajfrićPraznina
30. 1. 2020–13. 3. 2020
Razstava Praznina prinaša vpogled v Fajfrićeva dela, ki svojevrstno motrijo preteklost. S svojim nelinearnim časovnim krogotokom mnogokrat prikazujejo spekulativno zgodovino, nahajajo pa se na presečišču osebnih spominov, kolektivne zgodovinske zavesti in neizogibnega toka dogodkov.
Robertina Šebjanič
Robertina ŠebjaničVodni somrak_Ligofilija
5. 12. 2019–15. 1. 2020
Robertina Šebjanič deluje na področju preučevanja živih sistemov (bio umetnosti) in zvoka. Njeni raziskovalni projekti, ki v razstaviščih dobijo obliko interaktivnih instalacij, se osredotočajo predvsem na kulturološko, politično in biološko stvarnost tako morskih kot sladkovodnih okolij.
Yane Calovski & Hristina Ivanoska
Yane Calovski & Hristina IvanoskaS strani (performans, ki se bo šele zgodil)
24. 10. 2019–22. 11. 2019
S strani (performans, ki se bo šele zgodil) je najnovejši skupni projekt Calovskega in Ivanoske. V njem umetnika preučujeta hipotetične možnosti razstavnega programa neuresničenega Muzeja moderne umetnosti v Skopju, ki ga je leta 1966 zasnoval poljski arhitekt Oskar Hansen.

Ostanite z nami v stiku!

Bodite obveščeni o razstavah in dogodkih, ki jih pripravljamo v Muzeju in galerijah mesta Ljubljane.

Prijavite se