"Malevič je mrtev. Živel Malevič!"
"Razkroj podobe in slike, ki ga pri Maleviču dopolnjuje vsaj še Beli kvadrat na belem polju, sodi v kontekst vrste premislekov in interpretacij o koncu umetnosti same."
"Kako ob tej ideji razumeti neverjeten vpliv Maleviča na umetnost 20. stoletja, torej na obsežno umetniško produkcijo, ki sta ji prav ta slika in Malevičevo gibanje dala pospešek in katere del iz domačega okolja lahko zdaj gledamo tudi v Mestni galeriji," v prispevku za Delo razmišlja Jela Krečič.
"Črni kvadrat na beli podlagi, ki so ga leta 1915 prvič razstavili na Zadnji futuristični razstavi 0,10, velja za najradikalnejše slikarsko delo 20. stoletja. Platno je prva absolutna slika, ničelna slika, prazna slika, ki je zaradi svoje mitske pozicije predmet preučevanja umetnostnih zgodovinarjev in teoretikov različnih strok. Kustosinja razstave Mateja Podlesnik jo je označila za prvo abstraktno sliko, ki jo poleg Duchampovega ready-madea postavljamo na pročelje umetnosti 20. stoletja, saj je odločilno zaznamovala ne le geometrijsko abstrakcijo klasičnega modernizma, temveč tudi konstruktivistična, minimalistična, neo-geo in postmoderna gibanja." (Vir: RTV Slovenija). Več v prispevku: Malevičev odmev med Beogradom in Ljubljano.