Sodelovanje koreografinje ter plesalke Anje Mejač in čembalistke Eve Dolinšek se tokrat, v obliki plesnega koncerta, srečuje v brezčasnem prostoru Goldbergovih variacij. Gre za večplastno delo baročnega skladatelja Johanna Sebastiana Bacha, sestavljeno iz arije in 30 variacij, ki ji sledijo. »Zame predstavljajo življenjski ciklus, ker se začne in konča z isto mislijo.« o variacijah pravi Eva. Glasbeno gre za zahtevno delo, tudi v svetu plesa pa si je Goldberg že pridobil svojevrsten status. Koreografija osnovana na plesu flamenka, na mestu arije predstavi osnovo nadaljnjega variiranja. Morda pa imata flamenko in barok veliko skupnega. Oba prežeta z užitkom, zamaskirana v sijajne podobe, odeta v tančico nepredvidljivega.
Anja Mejač je plesalka in koreografinja flamenka in sodobnega plesa. Magistrirala je iz Umetnosti giba na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo. Flamenka se je učila na priznani akademiji Amor de Dios v Madridu pri svetovno znanih mojstrih, kot so Alejandro Granados, Belén Lopez, Merche Esmeralda itd. Poleg mnogih sodelovanj z domačimi in tujimi umetniki, se ukvarja s snovanjem avtorskih projektov, s katerimi se predstavlja na različnih odrih, galerijah in festivalih po Evropi. Februarja 2020 se je predstavila s predstavo Prostor med nama je najin odnos na mednarodnem bienalu flamenka Bi flamenko v Cankarjevem domu. Je ustanoviteljica studia Skladišče 172, kjer deluje kot plesna pedagoginja in umetniška vodja.
Eva Dolinšek je študirala čembalo na Akademiji za glasbo v Ljubljani na oddelku za staro glasbo pri prof. Egonu Mihajloviću. Ob izkazanih izjemnih umetniških dosežkih in odličnosti magistrskega izpita je leta 2015 prejela diplomo summa cum laude. Kot solistka in komorna glasbenica se predstavlja na koncertnih odrih različnih festivalov in abonmajev. Prejela je mnoge nagrade na številnih mednarodnih tekmovanjih. Redno se udeležuje poletnih šol različnih priznanih profesorjev, poleg tega svoje znanje nadgrajuje tudi pri mednarodno uveljavljenemu francoskemu čembalistu in dirigentu Christopheu Roussetu ter italijanskem čembalistu in strokovnjaku za italijansko baročno glasbeno literaturo prof. Enricu Baianu. Od leta 2011 je umetniška vodja baročne komorne skupine Musica nucis, v letu 2018 pa je postala asistentka za področje čembala na Akademiji za glasbo v Ljubljani. V letu 2021 je izdala svojo drugo zgoščenko z naslovom BAROK II – Pièces de clavecin, ki je nasledila zgoščenko BAROK iz leta 2016. Kot umetniška vodja in dirigentka je oktobra 2023 na oder postavila izvedbo komičnega opernega intermezza »La serva padrona« G.B. Pergolesija. V letu 2024 je prejela priznanje, ki jih podeljuje Univerza v Ljubljani, za pomembna umetniška dela na področju čembala.
Brezplačne vstopnice, ki vam jih velikodušno poklanjajo Večer, GenLan in Primorske novice, je mogoče prevzeti zadnjo uro pred dogodkom na prizorišču.Rezervacije niso mogoče.
Več o programu 37. Mednarodnega festivala Imago Sloveniae si lahko preberete tukaj.