Hodi sam – pridi hitro. Hodi skupaj – pridi daleč.
Skupnostno sodelovanje OŠ Trnovo, osnovnošolcev iz Osijeka, Pedagoške fakultete, umetnikov ter Mestnega muzeja.
Plesna predstava zaključila skupen projekt Erazmus+.
V šolskem letu, ki se izteka, so osiješki in ljubljanski osnovnošolci spoznavali arhitekturo in znane arhitekte obeh mest ter raziskovali vpliv rek Drave in Ljubljanice na življenje v mestu. Črta, geometrija, simetrija, prostor, stavba, natančnost na eni strani in vrednote strpnosti, sprejemanja drug drugega, prijateljstvo in druženje na drugi, so bila spremljajoča vodila skupnega ustvarjanja.
Veliko časa so bili otroci dejavni na prostem, se učili in krepili v znanju matematike, jezikov slovenščine, hrvaščine in angleščine. Podrobneje so spoznavali zakonitosti naravoslovja, ob vsem tem pa krepili svoja močna področja in samopodobo.
Na koncu je sledila plesna predstava o vodi, prvih civilizacijah, domišljijskih celinah ter identiteti Ljubljane.
Idejna zasnova in izvedba projekta
Učenci 5. d OŠ Trnovo z učiteljicami Anito Godler, Tadejo Dović,
Robertino Dugar in Petro Iskra
Nuša Jurjevič, ilustratorka in pedagoginja
Strokovna podpora
dr. Vesna Geršak s študentkami Plesnega gledališča (PV, UL Pef)
Ema Marinčič, višja kustosinja, Mestni muzej Ljubljana
Nastopajoči
Učenci 5. a oddelka OŠ Trnovo, Ljubljana
Učenci 4. b oddelka OŠ »Grigorja Viteza«, Osijek