Ljubljana
MGML

Vzgoja in učenje v ritmu plesnih korakov

Nedavno je v Velenju potekala 3. mednarodna konferenca plesne pedagogike Hodim, plešem, sem. Srečanja, kjer so se med drugim predstavili tudi primeri dobre prakse vključevanja plesne umetnosti in ustvarjalnega giba v vzgojno-izobraževalni proces, se je udeležila tudi Ema Marinčič, kustosinja pedagoginja MGML.

None

Na srečanju namenjenim vzgojiteljem, osnovnim in srednješolskim učiteljem, učiteljem plesa, profesionalnim plesalcem in koreografom, plesnim terapevtom, študentom umetniških in pedagoških fakultet, teoretikom in raziskovalcem s področja pedagogike, psihologije je predstavila uporabo ustvarjalnega giba v muzejskih pedagoških programih MGML.

Učiteljica OŠ Trnovo Anita Godler ter magistrska študentka razrednega pouka in ilustracije Nuša Jurjevič pa sta predstavili tri zaporedne povezovalne projekte, ki so potekali v okviru projekta Gib in njegova sled. V treh povezovalnih projektih so nastale plesno-gibalne predstave Emona oživi, Vodno potovanje in Tovarna idej.

Projekti so nastali v sodelovanju z MGML s kustosinjo pedagoginjo Emo Marinčič, s Pedagoško fakulteto v Ljubljani, Oddelkom za predšolsko vzgojo s prof. dr. Vesno Geršak, z učenci OŠ Trnovo in učiteljicami Anito Godler, Stanko Ilar in Matejo Zalaznik, s plesno koreografinjo Uršo Rupnik in glasbenikom Ladom Jakšo. Vsem vpletenim so bila izhodišča za ustvarjanje občasne razstave v Mestnem muzeju Ljubljana – Emona, mesto v imperiju (2014/2015), Voda (2015/2016), Nova doba prihaja! industrija – delo – kapital(2016/2017).

Kritiko o 3. plesni konferenci izpod peresa plesne kritičarke Daliborke Podboj, si lahko preberete
tukaj.

Projekt Tovarna idej se je letošnjega oktobra zaključil z razstavo na Pedagoški fakulteti, kjer so jo otroci pospremili z nastopom plesno-likovne predstave, avtorice Nuše Jurjevič, ki je poskrbela za postavitev razstave in njeno celostno grafično podobo.  

Na fotografijah si lahko ogledate utrinke dogodka, ki se ga je udeležila tudi Susan Griss, pionirka vključevanja ustvarjalnega giba v izobraževalni sistem v ZDA.

Dr. Vesna Geršak je v svoji doktorski dizertaciji prišla do enega izmed pomembnih zaključkov, zakaj uporabljati ustvarjalni gib v izobraževalnem sistemu. Otroci, ki so bili deležni tovrstnega poučevanja, so si dolgoročno bolje zapomnili snov, kot otroci, ki so bili deležni klasičnega poučevanja sedeči za mizo. Znanje, ki ga utelesimo, se nam zapiše v dolgoročni spomin, kar pa si v resnici želimo za naše otroke.

Tudi zato v pedagoške programe MGML vedno pogosteje vključujemo ustvarjalni gib!

Želim izvedeti več o projektu Tovarna idej.

Objavljeno: 12. 10. 2017

Ostanite z nami v stiku!

Bodite obveščeni o razstavah in dogodkih, ki jih pripravljamo v Muzeju in galerijah mesta Ljubljane.

Prijavite se