Srebrni SOF za TikTok kanal Kultura z velikim K
TikTok je lahko veliko več kot le platforma za plesne izzive, smešne videe in mačje norčije – to potrjuje tudi uspeh Muzeja in galerij mesta Ljubljane na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu!

V sodelovanju z agencijo DROM Agency smo v mesecu aprilu zagnali TikTok kanal Kultura z velikim K, katerega namen je približati kulturne vsebine širši in predvsem mlajši javnosti na svež, inovativen in duhovit način. "Želimo preseči ustaljeno percepcijo, da so muzeji in galerije namenjeni zgolj statičnemu opazovanju, resni in težko razumljeni. V resnici gre za vključujoča okolja, kjer se zgodovina, umetnost in dediščina prepletajo z zgodbami – prav to mlajše generacije danes iščejo: pristna doživetja, s katerimi se lahko poistovetijo," pravi Nejc Kovačič, vodja službe za komuniciranje Muzeja in galerij mesta Ljubljane.
Uspeh ni izostal – žirija Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) je projekt prepoznala kot enega najbolj izstopajočih na področju digitalnega umetniškega vodenja in ga nagradila s srebrnim priznanjem!
Če vas zanima, kako lahko muzejske vsebine, umetnost in kulturna dediščina postanejo viralne, zabavne in hkrati vsebinsko bogate, vas vabimo, da kanal spremljate na: https://www.tiktok.com/@kulturazvelikimk
Oglejte pa si tudi prijavni video projekta Kultura z velikim K, ki je prepričal žirija SOF: