Nagrada Websi za Pošiljko kulture
V močni konkurenci priznanih slovenskih podjetij in ustanov je naša lanskoletna akcija 'Pošiljka kulture – ni priporočena, jo pa priporočajo' sinoči prejela nagrado Websi za tretje mesto v kategoriji 'Digital proti koronavirusu'. Čestitke ekipi, ki je Pošiljko kulture zasnovala, in hvala tudi vam, naši obiskovalci, ki ste idejo o Pošiljki kulture tako dobro sprejeli, da smo v lanskem decembru na vaše naslove poslali kar preko 100 kulturnih paketov!
Nagrade Websi že deseto leto zapored podeljujejo digitalnim presežkom Slovenije in med njimi je letos tudi naša akcija 'Pošiljka kulture – ni priporočena, jo pa priporočajo ', ki smo jo v MGML zasnovali v sodelovanju s podjetjem Renderspace. O zmagovalcih je odločala dvostopenjska žirija – strokovna in poslovna, ki je za 'Pošiljko kulture' med drugim zapisala:
"Navdušujeta me kreativnost in razmišljanje izven okvirjev, oba spodbujena z dano situacijo. Prepričana sem, da bo imel projekt dolgoročne učinke ter bo osnova za razmišljanje in delovanje v prihodnje. Projekt je narejen kakovostno in na visokem nivoju." - Maruša Komac
"Odlična ideja, dobri rezultati kampanje. Želim si, da bi bilo takih projektov čim več, ne glede na druge dejavnike, kot je npr. pandemija." – Boštjan Hozjan
"Izvirna ideja ob pravem času na pravem mestu. Komunikacija ima močno čustveno komponento, kar vsekakor doprinese h graditvi močne blagovne znamke." - Blaž Bezek
"Projekt je bil zelo premišljeno zastavljen in odlično implementiran." - Tanja Sedej
Z oblikovanjem darilnih paketov smo se v MGML odzvali na negotove čase epidemije ter našim obiskovalcem ponudili možnost drugačnega, izvirnega in varnega obdarovanja sebe in svojih najbližjih. Hkrati pa smo v pakete vključili izdelke slovenskih umetnikov in ustvarjalcev kulture ter na ta način podprli tudi njih. O 'Pošiljki kulture' si več lahko preberete tukaj.
Čestitke tudi ostalim letošnjim Websi nagrajencem! Kdo vse je še pobral nagrade, pa izveste na portalu marketingmagazin.si.