Vodstvo po razstavi "Scotoma" z avtorjem DK-jem in filozofinjo Marino Gržinić
Razstava, na kateri se DK prvič predstavlja z obsežnim izborom izključno abstraktnih fotografij, skozi šest v sebi zaokroženih, a procesno povezanih serij gledalcu ponuja izziv spremljanja in transformacije lastnega načina gledanja.
DK je zgolj v neposredni okolici svojega studia ustvaril zavidljiv nabor fotografij: abstraktnih, brez vsakršnih referenc na dejanske motive, a še vedno nabitih z likovnimi prvinami, ki ne le pripomorejo k estetskemu učinku, temveč so sugestibilni nosilci vsebine, ki jo avtor polaga pred gledalca. Ustvarjene so skozi specifičen akt fotografiranja, eksperiment, kako fotoaparat uporabiti na način, da je popolnoma podrejen avtorjevi misli – da končno ne beleži več vsakdanje realnosti, temveč jo beleži v skladu z njegovo paradigmo.
Ta skupaj s sposobnostjo fotografije, da nas "prenese", avtorju omogoča intimna "odpotovanja", ne da bi moral zapustiti trenutno mikrolokacijo. Vendarle, kot ponazarja latinski izraz iter facio, ki se pogosto uporablja v pomenu "potujem", tudi za DK-ja potovanje v fotografiji ni le imaginativno obiskovanje oddaljenih pokrajin, temveč si z njeno pomočjo zares "dela pot".