Vodstvo po razstavi Pigmalion s kuratorjem Tevžem Logarjem in avtorjem razstave Jako Babnikom ter predstavitev kataloga
Najnovejši razstavni projekt umetnika Jake Babnika poskuša tako na vsebinski kot na formalni ravni spodbuditi razmislek o razmerju, ki vselej nastaja med izbranim predmetom, fotografsko podobo in prostorom.
Pri tem je ključen izbor predmetov, ki jih Babnik obravnava, ali skozi njihovo dejansko pojavnost ali skozi fotografsko podobo. Vsak izmed predstavljenih predmetov oziroma fotografij nosi zelo specifično simbolno vrednost, ki jo je mogoče prepoznati izključno v odnosu do njegovega konteksta; najsi gre za Tacitovo Germanijo, votivne podobe iz cerkve Matere božje na Brinjevi gori, zlato olimpijsko kolajno Tine Maze, silikonski prsni vsadek, referendumsko volilno skrinjico iz leta 1990 ali le droben del berlinskega zidu, če naštejemo le nekatere izmed njih, ki so predstavljeni na razstavi. Na ta način Babnik ne obravnava izključno fizične pojavnosti predmeta, temveč predvsem njegovo simbolno vrednost, ki je "vpisana" vanj zaradi uveljavljenih družbenih kanonov.