"Vsebina krožišč v majhnih krajih je običajno v vlogi spomenika krajevne identitete"
"Prej bi rekel, da je vsebina krožišč zamišljena kot kazalnik krajevne identitete. V večini je v ozadju vodilo, da se ljudem, ki pridejo v določen kraj, takoj pokaže, kaj se tukaj dogaja in kaj so krajevne znamenitosti. Gre za neke vrste označevanje identitete krajev v potencialno turistične namene. To je morda odsev dejstva, da je v današnji Sloveniji in Evropi turistična panoga zelo v ospredju in potencialno dokaj donosna, zato ljudje in oblast vse večjo pozornost posvečajo promociji svojih krajev. Krožišča so se očitno izkazala kot primerne točke za izkazovanje identitete kraja. Seveda se na na drugi strani pojavi vprašanje, do katere mere oziroma ali sploh lahko nekdo, ki ni iz dotičnega kraja ali okolja, razume simbole in sporočila, s katerimi se izkazuje ta identiteta," je za RTV Slovenija povedal Miha Colner
Fotograf Jaka Babnik (1979) in kustos Miha Colner(1978) sta se v tem letu podala na pot popisovanja in tudi motrenja pojava javnih plastik v otokih krožišč na Slovenskem. Rezultat tega je med drugim fotoknjiga Top lokacija, ki sta jo nedavno izdala Rostfrei Publishing in Sektor.
Po izdani fotoknjigi, razstavi in javni predstavitvi fotoknjige bo v ponedeljek, 6. novembra, ob 17. uri v Mestni galeriji Ljubljana napovedan še pogovor, naslovljen Fenomen javne plastike v krožiščih v Sloveniji, na katerem bo poleg Babnika in Colnerja sodelovala tudi arhitektka Nika Grabar.
Celoten intervju z avtorjema si lahko preberete na spletni strani RTV Slovenija.