"Skoraj asketska umetniška praksa, ki reflektira 20. in 21. stoletje"
"Gorenec je slikar, ki je v preteklih treh in pol dekadah kot ustvarjalec, pedagog in teoretik globoko zaznamoval domače umetnostno prizorišče in odločujoče vplival na številne generacije sodobnih slikarjev," v kritiki pregledne razstave Kako slike prihajajo Bojana Gorenca za časopis Dnevnik piše Miha Colner. Kritik Vladimir P. Štefanec pa v Pogledih ocenjuje, da so Gorenčeve slike "odprte kode".
Colner je v kritiki v Dnevniku (26. 2. 2015) o Gorenčevem ustvarjanju še izpostavil: "Če je v zgodnjem obdobju poudarjal fascinacijo nad nepopolnim objektom in njegovo taktilnostjo, s tem pa odpiral vprašanja o spreminjanju človekovega dojemanja fizičnega sveta, se je v novejših delih zavestno posvetil razmišljanju o virtualnosti, nematerialnosti, obenem pa tudi verodostojnosti medijske podobe."
Kritiko si lahko preberete na spletni strani Dnevnika.
Štefanec pa v Pogledih (25. 2. 2015) o umetniku piše: "Za kompleksen slikarski opus Bojana Gorenca se po eni strani zdi, da korenini v poznem modernizmu, a z mnogimi deli avtor hkrati poudarjeno, včasih celo angažirano detektira sodobne pojave. Tako ne reflektira le 20., ampak tudi 21. stoletje," in o njegovih delih dodaja: "Njegove slike so namreč, ne glede na to, koliko in kakšna teorija se skriva za njimi, "odprte kode", pristopiti jim je mogoče sproščeno in na ta način si gledalec lahko obeta polno, poduhovljeno doživetje ter ima dobre možnosti, da umetnik nanj prenese tako svojo postmodernistično igrivost kot kritičnost."
Članek si lahko preberete v zadnji številki revije Pogledi.